sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

sobota, 30 marca 2013

Wielkanocne życzenia i jaja ciąg dalszy.

    Witam serdecznie i świątecznie. Dzisiaj dodaję kilka zdjęć jaj decoupage, niestety tutaj w Hiszpanii nie ma tradycji zdobienia i święcenia jaj. Dlatego ja, jaja sobie robię, a tak dla siebie.
    Na początek zdobione i patinowane.




 
 



    A teraz decoupage.
 











   A teraz czas na życzania.

   Z okazji Świąt Wielkiej Nocy, życzę Wam Wszystkim wiele radości, którą przynosi Zmartwychwstanie Chrystusa.
Bo gdyby nie Zmartwychwstanie daremna by była nasza wiara, a ja myślę, że i życie.
Chrystus Zmarwychwstał, Alleluja.
Prawdziwie Zmartwychwstał, Alleluja.

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za życzenia i wyróżnienie:) Jajka przepiękne. Po dłuższej nieobecności wreszcie dodałam posta ,wiec zapraszam a o wyróżnieniach które dostałam w czasie mojego niebytu w następnym poście. Jeszcze raz dziękuję:)
    Zamiast dyngusa bitwa na śnieżki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Andaluzji, a dokladniej w Maladze na snieg nie ma co liczyc :). Pozdrawiam.

      Usuń
  2. wyjątkowe te jajka, naprawdę przepiękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te patynowane jajka są niezwykle klimatyczne:) A decoupage - świetne wesołe motywy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakiegoś powodu nie wyświetlają mi się Twoje wpisy i troszkę śliczności przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznosci:)
    Zapraszam do mnie na candy:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/03/candy-nr-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog. zapraszam do mnie po wyróżnienie :) http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7690177623432929901#editor/target=post;postID=4192043493248814427;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=1;src=postname

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspanialy blog.

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.