sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

niedziela, 4 listopada 2012

decoupage c.d.

   Witam. Chciałbym przedstawić jedną z kolejnych prac z decoupage, którą jest dachówka. Tak, dachówka zdobiona właśnie tą techniką. Bardzo dobrz się one prezentują jako kinkiet, wygląda to super. Muszę jeszcze tylko przewiercić dziurki, przeciągnąć sznurek lniany i gotowe.
 
   Kolejną jest skrzyneczka, szkatułka na biżuterię. Wykorzystałem tutaj papier do decoupage, w przeciwieństwie do dachówki, tam użyłem papier ryżowy. Różnica zasadnicza, dla tych co nie wiedzą ten zwykły trzeba bardzo dokładnie przyciąć.

 
   Do szkatułki muszę jeszcze wkręcić zawiasy i zamknięcie, ale jakoś nie ma kiedy. A na koniec jeszcze afrykańczyk, obraz z wykorzystaniem decoupage, tym razem serwtka.
 
   Na dzisiaj tyle, zapraszam również na starsze posty i do komentowania. Już wkrótce coś na święta, bo ten czas leci jak szalony. Pozdrawiam.
 

5 komentarzy:

  1. Afrykańczyk z tej serwetki to mój ulubiony motyw.Piękne prace...

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!!
    Dachówka śliczna:) też się bawię czasem decupage ale nie wychodzi mi to nawet w połowie tak dobrze jak tobie:/
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mojego bloga
    http://nie-idelana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, bardzo fajnie Ci to wychodzi. :) Ja od jakiegoś czasu też próbuję decoupage. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.