sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

poniedziałek, 5 listopada 2012

decoupage - święta

   Tak jak obiecałem, chcę wam zaprezentować coś na święta. W sklepach już roi się od ozdób świątecznych, a gdzieniegdzie słychać już kolędy. Trochę porojone, jednak z drugiej strony czas leci tak szybko, albo my jesteśmy tak zabiegani, że święta tuż, tuż. 

   W tym poście chcę wam pokazać świeczniki zrobione, oczywiście techniką decoupage, z kieliszków na wino. Pierwszy z nich pozałacany z lekkim czerwonym brokatem... a co będę opisywał zobaczcie sami.
 

 Kolejne dwa takie

 
Jeszcze jeden, ten mnie osobiście podoba się najbardziej, ale to oczywiście rzecz gustu.
 



   Teraz pozostaje mi zrobienie jeszcze jednego białego, bo żona zażyczyła sobie komplet.
   Już niedługo dodam kolejny post. Zapraszam na moje starsze posty decoupage i oczywiście moje ulubione tłoczenia / embossing w metalu.

10 komentarzy:

  1. piękne lampiony , takie lubię wyraziste i kolorowe , pozdrawiam, Bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej pięknej sztuce jaką jest decoupage !
    Zapraszam do mnie(jeśli chcesz) http://wiersz-milosc-dla-was.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że się świetnie bawisz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też ten lampion się najbardziej podoba, jest taki klimatyczny, super wykonanie. Przydałoby się zdjęcie wieczorne ze świeczką. Ciekawa jestem jak światło wydostaje się ze środka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki, postaram sie dodac jakies zdjecia ze swieca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też optuję za tym ostatnim, fajnie by było jakbyś do swojego bloga dodał opcję obserwatorzy wtedy mogłabym na bieżąco oglądać co robisz:)a tak to zaglądam do ciebie jak zostawiasz u mnie komentarz:)
    i ta weryfikacja obrazkowa jest straszna, muszę znaleźć okulary żeby sprawdzić co tam jest ukryte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki z pomoc, wlasnie dodalem opcje obserwatorzy. Postaram sie wylaczyc ta weryfikacje obrazkowa. Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, najbardziej podobają mi się dwa pierwsze :) Niczym sprzed paru lat :) Bardzo lubię taki świąteczny klimat! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne lampiony...doskonale oddają klimat Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.