sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

niedziela, 25 listopada 2012

Wyróżnienia przyznane.

   Witam! Jeszcze raz dziękuję bardzo za wyróżnienie przyznane mi przez Anye, ona to tworzy cudeńka. Muszę przyznać, że bardzo mnie to zaskoczyło i ucieszyło, gdyż od niedawna prowadzę bloga z moimi dziełkami.

   Oczywiście najpierw baner

 
a teraz chcę odpowiedzieć na pytania:
1 Ranny ptaszek czy nocny marek?
Chyba jedno i drugie, ale jak mam wybrać to nocny marek.
2. Blask księżyca czy światło słońca?
Blask księżyca.
3. Kolorowo czy klasycznie?
Klasycznie.
4. Cenisz ludzi za ich…
Szczerą życzliwość.
5. Lubisz chodzić do…
Teatru, a tak dawno nie byłem.
6. Marzysz o podróży…
Na Cypr i do Ziemi Świętej.
7. Największym Twoim sukcesem jest…
To co udało mi się osiągnąć dotychczas i co kosztowało mnie wiele wyrzeczeń i pracy.
8. Koncert czy dyskoteka?
Koncert.
9. Piękne spojrzenie czy czarujący uśmiech?
Piękne spojrzenie.
10. Na rozgrzanie gorąca czekolada czy herbata z cytrynką?
Herbata z cytrynką.
11. Kiedy jesteś sobą jesteś…
Romantyczny :)
 
   Ja również chce przyznać wyróżnienia, dla następujących osób:
 
 
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia, tych blogów, robią naprawdę piękne rzeczy. A teraz pytania do nich:
1. Ulubiony kolor?
2. Praca czy robota?
3. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
4. Talent wrodzony, czy wyuczony?
5. Nowoczesny, czy starodawny?
6. Najważniejsza cnota?
7. Poezja, czy film?
8. Ulubiona piosenka, muzyka?
9. Najważniejszy cel w życiu.
10. Na co zwracasz uwagę, gdy pierwszy raz spotkasz kogoś nowego?
11. Rodzina, czy kariera?
 
Na zakończenie, moja suszona dynia.
 
I talerze
 
 
   Pozdrawiam wszystkich serdecznie, tych którzy trafili tu pierwszy raz na moje starsze posty decoupage i embossing w metalu.
 

14 komentarzy:

  1. A co się dyni "stało" że ona taka śliczna? No i te talerze...piękności!
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj dziękuję pięknie za wyróżnienie, jest mi ogromnie miło, ale nie biorę udziału w zabawach blogowych o czym informuję w bocznym pasku swojego bloga. Zrozum nie mogę wyróżnić kilku blogów moich ulubionych jest kilkanaście a może kilkadziesiąt. Nie chcę wyróżniać spośród tylu tych kilku, to nie fer:)ale żeby nie było Ci przykro odpowiem na Twoje pytania w komentarzach:
    1.kolor - szary
    2.z całym szacunkiem praca
    3.wierzę mój mąż oświadczył mi się po trzech tygodniach znajomości jesteśmy małżeństwem z 30 letnim stażem
    4.talentu nie można oddzielić od pracy, praca pozwala go rozwijać, kształtować
    5.lubię starocie
    6.uczciwość
    7. poezja
    8.muzyka filmowa Wojciecha Kilara
    9.przeżyć każdy dzień tak by wieczorem patrząc w lustro nie znienawidzieć tej osoby którą w nim zobaczę
    10.czy nie jest natarczywy
    11.rodzina
    Pozdrawiam spokojnego miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za wyroznienie;
    moje odp
    1 ranny ptaszek
    2 swiatlo slonca
    3 klasycznie
    4 ciezko powiedziec
    5 nowoczesny
    6 uczciwosc
    7 film
    8 cisza
    9 byc szczesliwym i zyc w zgodzie z samym soba
    10 czy jest dobrze wychowany
    11 rodzina

    milego wieczorku pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ślicznie za wyróżnienie :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dziękuje za wyróżnienie :)
    Na pytania jednak nie chce odpowiadać, bo niektóre są nadto osobiste ;)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam:) Zostanę tu na dłużej, bo się zadomowić na tym blogu zapragnęłam, przeglądając te wszystkie cudne prace.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prace :0 ta dynia...w życiu bym nie zgadła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadziwił mnie ten talerz na forum, dlatego przyszłam tutaj licząc na więcej zdjęć:)
    Już mi się wszystko wyklarowało, niesamowicie musi wyglądać w realu, przy okazji fajny pomysł na kryształowe wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aha, i dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dynia jest nieziemsko cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prace cudne,jestem pod wrażeniem.Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga:)w wolnej chwili zapraszam do mnie.Trochę moich prac,trochę o moim życiu
    http://papierowecudawianki.blogspot.ie/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Adam bardzo dziękuje Ci za odwiedziny u mnie:)
    Chciałam dodać Twój blog do mnie,ale nie wchodzi mi adres strony;(Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Szczrze nie wiem, cos musisz robic nie tak

      Usuń
  13. Późno, ale w końcu znalazłam chwilę relaksu by odpowiedzieć na twoje pytania:)
    Od niedawna mam bloga i za bardzo nie orientuję się o co chodzi, ale wytypowanie innych blogów zasługujących na wyróżnienie sprawiłoby mi trochę kłopotu, bo większość, które chciałabym wyróżnić, tego nie chce;) Pewnie dlatego, ze im to też sprawia kłopot:) Eh, taka zabawa dla dzieciuchów, no więc pobawię się z przyjemnością chociaż w odpowiadanie:)
    1. Ulubiony kolor? Tia, ale gdzie? we wnetrzach, ubiorze? buroszary, czarny
    2. Praca czy robota? Raczej praca, ale często mówię na nią robota
    3. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Przynajmniej z jednej strony tak:)
    4. Talent wrodzony, czy wyuczony? Taki i taki, wrodzony na pewno, a reszta to praca i nauka, dobre pytanie!
    5. Nowoczesny, czy starodawny? Starodawny
    6. Najważniejsza cnota? Pokora
    7. Poezja, czy film? Film
    8. Ulubiona piosenka, muzyka? Into my arms
    9. Najważniejszy cel w życiu. Nie mam takiego
    10. Na co zwracasz uwagę, gdy pierwszy raz spotkasz kogoś nowego? Na oczy i tembr głosu
    11. Rodzina, czy kariera? Rodzina, chociaż gdybyś zamiast kariery dał słowo praca, to bym się zastanowiła przez chwilę:)
    W sumie fajna zabawa z pytaniami, gorzej z typowaniem następnych:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.