sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

środa, 6 marca 2013

Szafa została odnowiona

   Witam po raz kolejny wszystkich, którzy systematycznie odwiedzają mojego bloga. Dziękuję wam bardzo serdecznie. Witam również tych którzy trafili tutaj po raz pierwszy, zapraszam do zwiedzenia starszych postów.    
    Dzisiaj chciałbym wam pokazać moją szafę, od której wszystko się zaczęło. 
   Właśnie od tej odnowionej szafy rozpoczęła się moja przygoda, ogólnie mówiąc z rękodziełem: decoupage, później było trochę Tiffany, pianka dekoracyjna(eva), wszystkiego po trochę i oczywiście moja ulubiona technika embossing w metalu (repujado).



   Zdjęcia nie są najlepszej jakości, były wykonane jeszcze moim starym aparatem. Jeden z dowcipów jaki kiedyś słyszałem: Aparaty dzielą się na te dla głupków-automaty, półgłówków-półautomaty i te profesjonalne. Więc to był ten dla głupków.



   Szafa najpierw pomalowana starym złotem, potem krakelador i biały, no i oczywiście bezbarwny. Nanoszenie białego to był niezły wyczyn, ten kto się na tym zna wie o czym mówię.



    Na dzisiaj to tyle, jeszcze raz zapraszam na starsze posty. Dziękuję za wszystkie komentarze, nie zawsze mi starcza czasu aby na nie odpisać, za co przepraszam. Pozdrawiam serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Jak na początek to niezłą poprzeczkę sobie postawiłeś:) Efekt wspaniały, jak najbardziej widoczny na zwiększonym zdjęciu - mam sentyment do takich mebli:) I nadal podziwiam cudny kwiat w nagłówku - rewelacja! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bylo ze dwa, trzy lata temu i od tego sie zaczelo :) Repujado(embossing) zajmuje duzo czasu i material dosyc drogi, ale juz niedlugo dodam cos w metalu. Dziekuje Ci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele trudu,ale efekt ok! Robi wrażenie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca z rozmachem biorąc pod uwagę gabaryty tej szafy. Ładnie się prezentuje z tymi delikatnymi spękaniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę o instrukcję krok po proku jat to zrobić i jakie materiały zostały zużyte :) Efekt BOSKI :) moja szafa potrzebuje takiej odnowy

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.